Wednesday, May 6, 2015

නවමු ගී එකතුවක්

කාල අවකාශ මාන ඔස්සේ මුණගැසෙන උදවිය එකිනෙකා කෙරෙහි නන් බැමි වලින් බැඳෙත්. සයිබර් අවකාශයද එවන් තව මුණගැසුම් වලට මග පාදන මානයකි. සත් සමුදුරෙන් එපිට පැය 12ක වෙනසකින් ඈත මෑත සිටින Manel K R Fernando නැතිනම් මා දයාබර මානෙල් අක්කා මට මුණගැසුණේ මේ අවකාශයේ සරද්දීයි. ඈ මට මුලින්ම මුණ ගැසුනේ ගීයක වරුණ සමූහයේයි මට මතක හැටියට ඒ 2013 වසරේ විය යුතුයි. ඇගේ හඬින් ගැයුණු මා ඇසූ මුල්ම ගීය සුනිල් එදිරිසිංහයන්ගේ "රණවරා ගහේ මල් පිපෙන කාලෙට" ඉන්පස්සේ "බලෝ බශී" බෙංගාලී ගීය - මිහිරට ගී ගයන්නට ඈ බාලිකා කල පටන් හපනියක් බව මට දැනගන්නට ලැබුණා.

මානෙල් අක්කා පහුගිය දුරුත්තේ ලංකාවට ආවේ මා කිසිදා විඳ නැති නමුත් බොහෝ පෙම් බඳින සරත් සමයේ සිහිවටන රැගෙනයි. නමුත් ඈ දකින්නට මට යන්නට මට ඉඩක් ලැබුණේ නෑ. හැබෑවට රුවින් නොදුටුවත් හිතින් හඳුනන බොහෝම ලෙංගතු මානෙල් අක්කා ලංකාවට ආවේ අපට තව යමක් දෙන්නටයි. ඒ ඇගේ හඬින් ගැයුනු ඉමිහිරි ගී එකතුවක්.

එකිනෙකට වෙනස්ම පදවැල් හා ගැයුම් අපූරුයි. ඒ එකිනෙක විඳිමින් ඈ ගැන යමක් ලියන්නට පෙරුම් පිරුවේ බොහෝ කල් සිටයි.

 මේ මානෙල් අක්කාගේ ගී එකතුවෙහි ගී කිහිපයක්. අසන්න, විඳින්න මේ මිහිර....


බිඳී අත්වැල





බේරේ තොටියා



සරා සඳ ඇවිත්...!


පහන් දැල්වී තියේවා...!

No comments:

Post a Comment